حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
تشریح برنامه‌های هفته وحدت در بندرخمیر
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
شناسه : 4592
بازدید 194
13
اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر حجت الاسلام والمسلمین علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در نشست هماهنگی هفته وحدت برنامه های این نهاد را تشریح کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، حجت الاسلام علی خلیفاوی ضمن تبریک  پیشاپیش فرا رسیدن ولادت سراسر نور و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت گفت: امسال با توجه به شرایط حساس کنونی جهان اسلام برگزاری با شکوه برنامه ها و جشن های این هفته اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: به برکت وحدت بین مذاهب اسلامی تاکنون شاهد عزت آفرین و امنیت بخشی و رشد و ارتقای فضای روحی و روانی و معنوی و حتی مادی جامعه بوده ایم.

حجت الاسلام خلیفاوی با بیان اینکه دشمنان برای برهم زدن وحدت بین مذاهب اسلامی برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده‌اند، افزود: دشمن به بهانه‌های مختلف همچون قومیت گرایی و اختلافات مذهبی به دنبال اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است.

وی اقدام توهین به پیامبر (ص) نشانه درماندگی و ضعف دشمنان اسلام است تصریح کرد: این ‌گونه توهین‌های پی در پی که به بهانه واهی آزادی بیان در کشور فرانسه و توسط رئیس جمهور اسلام‌ستیز آن انجام می‌شود نه‌تنها جایگاه رفیع دین اسلام و پیامبر(ص) را مکدر نخواهد کرد بلکه سبب محکم‌تر شدن اتحاد مسلمانان دنیا حول محور مقام خاتمیتش خواهد شد.

حجت الاسلام خلیفاوی وحدت و همبستگی از نیازهای ضروری جهان اسلام  دانست و تاکید کرد: باید از بروز اختلاف بین شیعه و سنی جلوگیری کرد چرا که تفرقه سم مهلک دنیای اسلام است.

وی محفل انس با قرآن، شرکت در نماز جمعه، گفتمان دینی توسط روحانیون اهل سنت، برگزاری جشن وحدت، تکریم از خیرین و چهره‌های جهادی اهل سنت، برگزاری نشست‌های علمای شیعه و اهل سنت در جهت تعامل و تحکیم وحدت را از دیگر برنامه های این هفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.