حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
حضرت خدیجه(س) نقش مهمی را در تثبیت و گسترش اسلام ایفا کرد
۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۵۳
شناسه : 22747
بازدید 54
2
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر: رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر گفت: حضرت خدیجه (س) در دوران بعثت با حمایت های مادی و معنوی خویش از پیامبر اکرم (ص)نقش مهمی را در تثبیت و گسترش اسلام ایفا نمود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی گفت: حضرت خدیجه (س ) به عنوان اولین بانوی مسلمان در ترویج فرهنگ اسلامی و الگوی یک زن مسلمان نقش والای خود را ایفا کرده است و بانوان بسیاری از تربیت عملی وی درس ها آموخته‌اند.

وی افزود: جایگاه و نقش حضرت خدیجه (س) در سخت ترین دوران تاریخ اسلام بر کسی پوشیده نیست، او در دوران بعثت با حمایت های مادی و معنوی خویش از پیامبر اکرم (ص)نقش مهمی را در تثبیت و گسترش اسلام ایفا نمود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر تصریح کرد: حضرت خدیجه (س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه می باشد چرا که در وجود ایشان ارزش ها و کمالات انسانی فراوان بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی ادامه داد: حضرت خدیجه (س) تمام ثروت، امکانات اقتصادی و هستی خویش را در راه رضای حق بخشید و نیز با حمایت های روحی، روانی و اجتماعی از پیامبر در ترویج اسلام و پیشبرد اهداف آن نقش بسزایی داشت و با این کار نام خویش را به عنوان الگوی واقعی و راستین تاریخ آفرینش ثبت نمود.

وی در پایان گفت: آن حضرت سپس در سال دهم بعثت و اندکی پس از وفات حضرت ابوطالب (ع) درگذشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.