حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
انیمیشن «موتورها» از شبکه پویا پخش می‌شود
۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۲۷
شناسه : 22742
بازدید 77
4
سازمان سینمایی سوره | كارتون جديد براي بچه‌ها در ایام نوروز و ماه رمضان: انیمیشن «موتورها»، محصول جدید مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره که نوروز گذشته نیز در شبکه پویا پخش شد، امسال هم قسمت‌های جدید آن به تلویزیون می‌آید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سریال انیمیشن ۵۰ قسمتی «موتورها»، محصول مرکز انیمیشن سوره، به کارگردانی حسن اسدی، نویسندگی علی تهرانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی اسدی روانه آنتن شبکه پویا شد.

بدین ترتیب این مجموعه انیمیشن در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۳ هر روز صبح ساعت ۱۰:۳۰ میزبان مخاطبان خود در شبکه پویا می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۹:۱۵ خواهد بود.

همچنین همزمان با آغاز پخش، از پوستر و تیزر «موتورها» که طراحی و ساخت آن به ترتیب برعهده محمد مظفری و مهدی اولادوطن بوده است، رونمایی شد.

این پویانمایی که برای کودکان ۵ تا ۹ ساله تدارک دیده شده، در دنیای خیالی، تقابل میان شخصیت‌های به ظاهر مکانیکی، ولی باطنیِ انسانی را روایت می‌کند.

«سوسو»، «سی سی»، «فرزی»، «زوم زوم» و «باباگازی» پنج شخصیت اصلی این انیمیشن ماجراجویانه هستند که با تکنیک کات اوت دو بعدی تولید شده است.

مجموعه انیمیشن «موتورها» روایتگر قصه «سوسو» موتور سیکلت ۷ ساله‌ای‌ست که به علت شغل پدر همراه با خانواده‌اش مجبور به مهاجرت به شهر کوچکی با عنوان کلاچ تپه می‌شوند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.