حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
راه اندازی کاروان شادی در حمایت از حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی در ابوموسی
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
شناسه : 23048
بازدید 39
2
شامگاه یکشنبه صورت گرفت؛ مردم ابوموسی با راه اندازی کاروان شادی و تجمع حمایت و قدر دانی خود از حمله موشکی به سرزمین های اشغالی را اعلام کردند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار داشت: همانطور که امام خامنه ایی عزیز فرمودند متجاوز باید تنبیه شود و به خوبی نیز این اقدام انجام شد.

وی افزود: این اقدام ایران پس از آن صورت گرفت که دشمن خبیث صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و چند تن از هموطنان ما را به شهادت رساند و این اقدام هم به جا و هم به موقع بود زیرا هم سیلی محکمی بر گوش دشمن نواخت و هم به یاری خداوند متعال، قدرت موشکی و پهپادی ایران را به رخ مستکبران کشید.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: خداوند متعال خود وعده داده است که اگر خداوند را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری خواهد کرد، یاری خداوند در واقع یاری دین خداست و طبق آیه «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» موشک ها و پهپادها همچون تیری بود که بر قلب شیاطین فتنه گر نشست و آنها را سر جای خودشان نشاند.

وی تصریح کرد: در اینجا ما نباید تلاش مجاهدانه کسانی مانند شهید حسن طهرانی مقدم را از یاد ببریم که در راه رسیدن به این دستاورد بزرگ از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و با تمام وجود و تا شهادت مجاهدت کردند و ایران اسلامی را از روز های سحت دوران جنگ تحمیلی به شکوه این روزها رساندند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.