حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
برپایی محفل جزءخوانی قرآن در مسجد جامع ابوموسی
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
شناسه : 22612
بازدید 28
2
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی خبر داد: سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی از برگزاری محفل چزءخوانی قرآن کریم به همراه تفسیر آیات هر جزء خبر داد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی از برگزاری محفل چزءخوانی قرآن کریم به همراه تفسیر آیات مهم هر جزء خبرداد.
وی اظهار کرد: به مناسبت ماه ضیافت ا… ماه بهار قرآن و بهره مندی بیشتر مردم از فیوضات و برکات این ماه مبارک و به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن و مفاهیم قرآنی، محفل جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزار می شود.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته، محفل جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هر شب رأس ساعت 20:00 به همراه قرائت دعای افتتاح و تفسیر آیات مهم هر جزء در مسجد جامع ابوموسی برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی افزود: ترويج معارف ناب و انس و الفت بيش از پيش با آيات نورانی قرآن كريم از مهم‌ترين اهداف برگزاری اين مراسم است.
وی تصریح کرد: اسلام تأكيد ويژه‌ای بر تلاوت قرآن به‌ويژه در ماه مبارك رمضان ماه نزول قرآن دارد بنابراين بايد از اين فرصت ناب بندگی به‌منظور تقرب به خداوند متعال نهايت استفاده را ببريم. پررنگ شدن معنويت در فضای جامعه، آشنايی و مأنوس شدن هر‌چه بيشتر خانواده‌ها با قرآن كريم بايد بيشتر مدنظر قرار گيرد.
حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و قرب الهی است ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از برکات این ماه الهی و تجهیز خود به فضایل اخلاقی بیش از گذشته از برکات قرآن در زندگی خود بهره بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: باید از این فرصت در ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت استفاده را ببریم زیرا ‌بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم از مهم‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که تمام جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن مصون می‌دارد.
سرپرست اداره تبليغات اسلامی شهرستان ابوموسی در پايان گفت: در ماه رمضان بايد قرآن در جامعه بيش از گذشته نهادينه شود و در روح و جان مردم تأثيرگذار باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.