حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
عملیات (وعده صادق) نمود عینی گفتمان قرآنی است
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
شناسه : 23136
بازدید 24
1
حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط  عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

حجت الاسلام علی خلیفاوی گفت: با توجه به موج مثبت و امید آفرینی که در جلسات قرآنی کشور شکل گرفته که  عملیات وعده صادق مبتنی بر بسیاری از آیات قران است که الحمدلله جنبه عملیاتی پیدا کرده و می‌توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفتگو پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه افزود: یکی از مهم ترین مسائل عملیات وعده صادق آرمان های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاوردهایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاوردها را مشاهده می کنیم دستاوردهایی است که برای آینده بدست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

حجت الاسلام خلیفاوی اظهارکرد: یک اتفاقی که در عرصه های مختلف فردی، اجتماعی و هم‌افزایی ملی صورت گرفته، همبستگی شکل گرفته و روحیه امیدی است که در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به وجود آورده و آنچه مشاهده میشود این است که در سراسر دنیا مردمان آزادی خواه از این فتح جدیدی که اتفاق افتاده خوشحال هستند.

خلیفاوی در ادامه بیان کرد: از بهم ریختن اقتدار پوشالی اسرائیل و بحث تقویت اراده مردم غزه و انرژی هایی که آزاد شد، یک آرمان  و حرکتی را به سوی تمدن نوین اسلامی در این عرصه شاهدیم که دشمن نیز مایوس تر از قبل به جبهه مقاومت نگاه خواهد کرد و آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقیناً در معادلات و رفتار خود تجدید نظر می کنند.

وی افزود: کار ایران یک شروع تازه ایی در فهم همگانی بود که می توان نسبت به آموزه های قرآن، عملیاتی تر اقدام کرد و این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش های دینی حاکم بر منطق مواجهه فرماندهان جبهه مقاومت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در پایان یادآور شد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد و شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.