حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
راهپیمایی روز قدس با حضور پرشکوه مردم در ابوموسی برگزار شد.
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
شناسه : 22895
بازدید 64
1
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ابوموسی راهپیمایی روز قدس با حضور پرشکوه مرد در ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روایط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، راهپیمایی روز قدس در شهرستان ابوموسی با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این راهپیمایی مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر کودک کش نفرت و انزجار خود را از جنایات رزیم اشغالگر قدس اعلام نموده و نشان دادند که همواره حامی مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین هستند.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی اظهار کرد: با توجه به حوادث خونباری که در سرزمین های اشغالی در حال وقوع است چشم جهانیان به روی جنایات ضد بشری صهیونیست ها باز شد و همه دنیا فهمیدند که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایت کار و جرثومه فساد است.
وی خاطر نشان کرد: البته ظلم پایدار نخواهد ماند و روز پیروزی مظلوم بر ظالم به مراتب دوران سخت و دشواری تری برای ظالمان است.
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی با اشاره به حمله جنایتکارانه جنگنده های رژیم صهیونیستی به ساختمان کنوسلوگری ایران در سوریه تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ایی دوران بزن در رو تمام شده است و هر کس به جمهوری اسلامی ضربه بزند ضربه ها و سیلی های پی در پی و سختی خواهد خورد و اینگونه اقدامات دد منشانه هرگز بدون پاسخ مناسب نخواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.