حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2691×
شوراها یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری هستند
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
شناسه : 23207
بازدید 29
0
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: حجت‌الاسلام کاظمی، شوراها را یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری خواند و گفت: کار شورایی هم در مبانی دینی و هم در مبانی حاکمیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی، ضمن تبریک روز شوراها در نهم اردیبهشت به بررسی اهمیت مشورت از منظر دین پرداخت و گفت: اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند.

وی افزود: شورا یک اصل عقلی است که آموزه های دین اسلام در کتاب و سنت بر آن صحه گذاشته است و هدف قرآن از تاکید بر شورا این است که اساس شورا و مشورت در شریعت اسلام همواره پا بر جا و جاویدان بماند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم ادامه داد: زیرا مشورت موجب تبادل نظر، یکپارچگی افکار و روشن شدن امور و اطمینان خاطر در برطرف ساختن خطا می گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با تأکید بر اینکه شوراها یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هستند، تصریح کرد: بدون تردید، کار شورایی هم در مبانی دینی و هم در مبانی حاکمیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در پایان گفت: از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.