حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2682×
آموزش هیئات مذهبی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
شناسه : 23156
بازدید 46
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: آموزش به عنوان یک امر مهم و ضروری مدنظر رئیس شورای هیئات مذهبی استان قرار گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آئین تجلیل از رئیس سابق شورای هیئات مذهبی استان، با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان در فضای هیأت و هیأتی‌ها، گفت: در سطح استان هرمزگان برخی هیأت‌ها فعالند که برنامه‌هایشان قابلیت اجرا در سطح ملی را داراست.

وی افزود: اما در این خصوص اندکی سهل‌انگاری و کم‌توجهی صورت گرفته است، درحالی که نوع سینه‌زنی در هرمزگان نیازمند یک اتفاق رسانه‌ای است، عزاداری اقوام مختلف ایرانی در استان هرمزگان نیز یک ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر است، به گونه‌ای که هرکس قصد دارد عزاداری هر نقطه از کشور را ببیند، به استان هرمزگان سفر کند، و این کار شدنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر نقش پررنگ رسانه در مراسم عزاداری محرم امسال گفت: همچنین آموزش به عنوان یک امر مهم و ضروری مدنظر رئیس شورای هیئات مذهبی استان هرمزگان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی با تأکید بر اینکه کارهای هیئت باید رفاقتی و جمعی باشد، خطاب به رئیس شورای هیئات مذهبی استان هرمزگان گفت: برای تحقق این امر مهم، تدابیری اندیشیده شود، چون کارهای جمعی خروجی بهتر و بیشتری دارد.

در پایان این نشست، از رئیس سابق شورای هیئات مذهبی استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.