حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2700×
برگزاری آزمون نوزدهمین دوره حفاظ قرآن کریم در شهرستان بندرلنگه
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
شناسه : 23265
بازدید 18
0
روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: آزمون نوزدهمین دوره حفاظ قرآن همزمان با سراسر کشور در شهرستان بندرلنگه در شهر لمزان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی بندرلنگه: حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: قرآن مجید به عنوان کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام (ص)، کتاب هدایت بشر به سر منزل مقصود است و رهنمود‌های قرآن و نقش این کتاب آسمانی در زندگی فردی و اجتماعی و حتی بین المللی بشرانکار ناپذیر است.

وی در ادامه افزود: قرآن، برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریفترین بنده خویش حضرت محمد ابن عبدالله (ص) نازل فرمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه همچنین بیان داشت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و اخرت می‌باشد و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است این قرآن به راهی هدایت میکند که مستقیم‌ترین راههاست، کسانی که با قرآن مأنوسند به کمک قرآن حق را از باطل تشخیص می‌دهند. قران کریم، انسان را به زندگی کردن با معیار‌های و ارزش‌های انسانی واسلام دعوت می‌کند.

حجت الاسلام خلیفاوی تصریح کرد: آزمون نوزدهمین دوره حفاظ قرآن کریم در مدرسه امام نووی شهر لمزان برگزار، و جمعا ۷۷ نفر از حفاظ زن و مرد در این آزمون شرکت نمودند.

وی گفت: به قبول شده گان در این آزمون در رشته ۱۰ جزء مدرک معادل دیپلم در رشته ۲۰ جزء معادل فوق دیپلم و در رشته حفظ کل در سه سطح معادل کارشناسی تا دکتری اهداء می‌گردد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.