حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2683×
تشکیل جلسه برنامه های فرهنگی اردیبهشت ماه در ابوموسی
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
شناسه : 23127
بازدید 29
1
تشکیل جلسه برنامه های فرهنگی اردیبشهت ماه جلسه برنامه ریزی برنامه های فرهنگی اردیبهشت ماه در شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، پیرو دعوت حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی و دبیر فرهنگی شهرستان از اعضا، با حضور فرماندار و سایر اعضا، جلسه « برنامه ریزی برنامه های فرهنگی اردیبهشت ماه» رأس ساعت 09:00 در دفتر فرماندار شهرستان ابوموسی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی ضمن تبریک عملیات غروز آفرین وعده صادق، اظهار کرد: این دومین جلسه فرهنگی از ابتدای سال 1403 می باشد و این نشان از اهتمام ویژه مسئولین به مسائل فرهنگی دارد و اهمیت موضوعات فرهنگی را نشان می دهد.
وی ادامه داد: ما تاکنون توانستیه ایم با کمک همین اعضا با وجود مشکلات مالی، برنامه های فرهنگی خوبی را تدارک ببینیم و با رونق کار فرهنگی امید آفرینی هم ایجاد می توان کرد و با پر کردن خلاء ها در حوزه فرهنگ، پشتوانه معنوی جامعه را تقویت کنیم.
در ادامه مهندس مرتضی احتشام ضمن جمع بندی مطالب اظهار کرد: اردیبهشت ماه پر مناسبتی است. چه در حوزه ملی و چه در حیطه مذهبی مناسبت های مهمی در این ماه واقع شده است که باید برنامه های خوب و متناسب با وقایع و رخدادهای این ماه تدارک دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مناسبت های مهم این ماه روز ملی خلیج فارس است که باوجود واقع شدن این شهرستان در قلب خلیج فارس برنامه های متنوع و پرمحتوایی باید تدارک دیده شود.
فرماندار شهرستان تصریح کرد: ما در حال حاضر در جنگ نرم فرهنگی قرار داریم که به مراتب بسشیار دشوارتر از جنگ سخت است و تاثیر ان بر کل جامعه است و باید کارهای خوبی در این زمینه صورت پذیرد تا در این جنگ دست غالب را داشته باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.