حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
سیلی به گوش اسرائیل، تمام جهانیان را خرسند کرد
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
شناسه : 23071
بازدید 28
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی گفت: سیلی به گوش اسرائیل، تمام جهانیان را خرسند کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی با اشاره به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی با بیان اینکه سیلی به گوش اسرائیل، تمام جهانیان را خرسند کرد، گفت: عملیات شجاعانه وعده صادق توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است.

وی افزود: رژیم سفاک اسرائیل در طول این سالها بر قتل و به شهادت رساندن ایرانیان و آزادیخواهان پافشاری کرده و تا حد زیادی منافع ملی ما و هویت اسلامی مسلمانان را دستخوش تاراج قرار داده بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم همچنین بیان کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد و گوشه‌ای از این اقتدار را در عملیات وعده صادق ملاحظه کردیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این عملیات، فقط پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف‌ عملیات موشکی و پهپادی قرار داد و در دیگر نقاط اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداد.

وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با این اقدام به جهانیان نشان داد که ایران اسلامی به مناطق غیرنظامی کاری ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: عملیات «وعده صادق» ایران علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از توانایی شکل دهی به فرایندهای بازدارندگی در محیط امنیتی خود برخوردار است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.