حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
بازدید رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر از مهدکودک بشری
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
شناسه : 22088
بازدید 46
3
در پنجمین روز از دهه فجر صورت گرفت ؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر در پنجمین روز از دهه فجر، در مهد کودک بشری حضور یافت و ضمن دیدار با کودکان و مربیان، مواردی را در خصوص نحوه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نونهالان یادآور شد‌
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر در حاشیه بازدید از مهد کودک بشری این شهرستان گفت: ضروری است تا کودکان از همین ابتدای یادگیری، با جشن های انقلاب آشنا شوند.

وی در ادامه، خطاب به مربیان مهد کودک بشری افزود: برای اینکه در مورد اتفاقات ایام دهه فجر به کودکان توضیح دهید باید با زبانی ساده و قابل فهم با آن ها صحبت کنید. می توانید یک داستان دهه فجر کودکانه برایشان بخوانید و یا برای توضیح دهه فجر به بچه ها از شعر استفاده کنید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر ادامه داد: در ایام دهه فجر، باید برای کودکان به زبان ساده توضیح دهید تا آن ها بفهمند در این دهه چه اتفاقاتی افتاده است. فراموش نکنید که توضیح دهه فجر برای کودکان، با زبان خودشان بسیار دلنشین و قابل فهم می باشد.

گفتنی است، در پایان این بازدید، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی، یه مناسبت دهه فجر، به دانش آموزان و مربیان، جوایزی اهدا کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.