حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
امضاء تفاهم نامه همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرخمیرمنعقد شد
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
شناسه : 5876
بازدید 120
15
اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر تفاهم‌ نامه همکاری‌های اجتماعی، فرهنگی، قرآنی در شهرستان با موضوع زکات بین سازمان تبلیغات اسلامی و کمیته امداد خمینی بندرخمیر(ره) امضاء شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، عقیل رستمی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه اظهارکرد: خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از مقربان الهی هستند چرا که زمان گرفتاری و مشکلات انسان به خداوند نزدیکتر است و خدمت به این خانواده ها افتخاری بزرگ برای بنده و امدادگران این نهاد مردمی است.

وی افزود: کمیته امداد و سازمان تبلیغات هر دو مولود انقلاب هستند و امید می رود با انعقاد این تفاهم نامه همکاری و با بهره گیری از سرمایه های اجتماعی اقدامات خوبی در مسیر توانمندی خانواده های تحت حمایت برداشته شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرخمیر افزود: توسعه فرهنگ خیر و احسان، اجرایی کردن برنامه های زکات و احیای این واجب الهی، اجرای برنامه های فرهنگی مشترک، کاهش فقر و نابرابری، توسعه خدمات کیفی و کمی به مددجویان با محوریت مساجد از مفاد این تفاهم نامه همکاری هستند.

حجت الاسلام علی خلیفاوی ،رئیس اداره سازمان تبلیغات اسلامی بندرخمیرهم با قدردانی از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در ارتقای سطح زندگی مددجویان تحت حمایت ، خاطرنشان کرد:هم افزایی کمیته امداد و سازمان تبلیغات منشاء خدمات ارزشمند خواهد شد و نتیجه این همکاری مشترک خدمت بیشتر به محرومان است.

وی تصریح کرد:عمده جامعه مؤمن، متدین، معتقد و علاقمند به نظام از خانواده های تحت حمایت هستند و در این خانواده ها استعداد و ظرفیت های قابل توجهی برای پیشرفت وجود دارد و در زمان جنگ بسیاری از رشادتها در میدان جنگ از درون این خانواده ها شکل گرفت.

خلیفاوی گفت: با این تفاهم نامه می توان از افراد نخبه دو دستگاه برای همکاری مشترک به منظور ترویج فرهنگ انفاق دستگیری بیشتر از نیازمندان بهره مند شد و امیدمی رود این اقدامات خیر خواهانه باقیات صالحات برای ما و زمینه ساز شکل گیری جامعه پیش از ظهور ولی عصر (عج) باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.