حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی ایران است
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شناسه : 7408
بازدید 161
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک حجت الاسلام میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، حجت الاسلام سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک گفت: شهید سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی چرا حاج قاسم سلیمانی شد؟ چون مردمی و با مردم بود. خیلی از سپهبدها و سران نظامی در کشورهای دنیا قدرتی ندارند چون یک قدرت انتصابی و درجاتی به آنها داده شده اما قدرت واقعی به معنی قدرت مردم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک تاکید کرد: شهید قاسم سلیمانی یک فرمانده فداکار، شجاع و قدرتمند بود که تمام عمر ارزشمند خود را فدای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان کرد.

وی در ادامه گفت: فعالیت‌ها و مجاهدت‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی هرگز از یاد و خاطره ملت ایران، پاک نخواهد شد. وی از همان اوایل جوانی تا آخرین روزهای حیات گران‌قدر خویش، به دفاع از ارزش‌های انقلاب، قرآن و اهل بیت علیهم السلام پرداخت.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در پایان افزود: شهید سلیمانی  نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود، او همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه او در همه‌ این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.