حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک برگزار شد
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
شناسه : 19555
بازدید 166
9
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان هرمزگان؛ تودیع حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری و معارفه حجت الاسلام والمسلمین حسین ایلیاد پور رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک با حضور حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیریک برگزارشد.

در این آئین حجت الاسلام والمسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد: کسی در عرصه مسئولیت موفق خواهد بود که به خداوند متعال اتکا کند و تکیه‌گاهش خداوند متعال باشد و با اتکا به جلالت خداوند کار را به پیش می‌برد و اگر شرق و غرب عالم با هم متحد شوند چنین فردی را نمی‌توانند مغلوب کنند.

امام جمعه سیریک افزود: یک مسئول باید تمام توجهش به اسناد بالادستی باشد و سبک جهادی را در مدیریت خود به کار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری ادامه داد: امروز وظیفه اصلی روحانیت و آحاد جامعه جهاد تبیین است و سازمان تبلیغات اسلامی باید تمام توجهش به مدرسه و ارتباط گیری منظم با آموزش و پرورش باشد .

در پایان از زحمات دوساله حجت الاسلام میثم سالاری تقدیر و حجت الاسلام حسین ایلیاد پور به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان سیریک معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.