حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
گفتمان دینی ویژه ایام فاطمیه در مدرسه کوثر برگزار شد
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
شناسه : 21119
بازدید 129
6
توسط اداره تبلیغات اسلامی سیریک ؛ گفتمان دینی ویژه ایام فاطمیه توسط اداره تبلیغات اسلامی سیریک و با حضور امام جمعه موقت این شهرستان در مدرسه کوثر برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک، به مناسبت ایام فاطمیه، گفتمان دینی در مدرسه کوثر روستای شهیدمردان توسط امام جمعه موقت شهرستان حجت الاسلام و المسلمین خلیلی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و دارالقران آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی در جمع دانش‌آموزان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) معجزه پیامبر اکرم(ص) است، ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) به حضرت زهرا(س) لقب ام‌ابیها داده درحقیقت حضرت فاطمه(س) برای اولین بار در تاریخ توسط پدر خود که کامل‌ترین انسان در جهان هستی است لقب مادری دریافت کرد ایشان همچنین فرزندان بزرگی را تربیت کرد.

وی اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) در اسلام محور خانواده معرفی شده و این موضوع در حدیث شریف کسا به وضوح قابل مشاهده است، بیان کرد: معجزه مادری حضرت صدیقه کبری(س) درواقع نقطه تعالی و اوج زنان مسلمان محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک گفت: حضرت زهرا(س) در بستر بیماری برای زنانی که به عیادت ایشان رفتند خطبه‌ای خوانده و آنان را به لزوم دفاع از حضرت علی(ع) که درحقیقت مظلوم زمانه بوده آگاه می‌سازد، خطبه فدکیه ایشان نیز در خانواده و جامعه موجب بصیرت‌افزایی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.