حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
رمز انسجام و اقتدار جامعه وحدت است
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۹
شناسه : 19374
بازدید 46
6
امام‌جمعه موقت سیریک: امام‌جمعه موقت سیریک گفت: وحدت اخوت و صمیمیت را بر سر مردم گسترانده است و امروز دشمنان انقلاب دنبال نابودی وحدت هستند؛ امروز فهمیده‌اند رمز انسجام و اقتدار این جامعه وحدت است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد خلیلی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب دفاع از مظلوم است، اظهار کرد: امروز به نیابت ملت شریف ایران در این سنگر نمازجمعه اعلام می‌کنم پای آرمان‌های انقلاب هستیم و گرامی می‌داریم ۹ مهر حمایت و همبستگی از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین.

امام‌جمعه موقت سیریک با تأکید بر اینکه یکی از انسجام‌های این انقلاب وحدت است، مطرح کرد: وحدت اخوت و صمیمیت را بر سر مردم گسترانده است و امروز دشمنان انقلاب دنبال نابودی وحدت هستند؛ امروز فهمیده‌اند رمز انسجام و اقتدار این جامعه وحدت است.

حجت‌الاسلام‌ خلیلی با بیان اینکه محور وحدت خدا، قرآن و مشترکات هستند، گفت: منشأ خیروبرکت هر جامعه وحدت است؛ از اختلاف دو برادر و خانواده یا دو روستا بپرهیزم که مایع نفاق است؛ دشمنان دنبال این هستند که اختلاف بین جامعه بیندازند و از این اختلاف ماهی خود را بگیرند ضرب‌المثل انگلیسی هست که می‌گوید اختلاف بی انداز و حکومت کن.

وی افزود: فرق ندارد هر زبان و قلم و میز خطابه که حرف از اختلاف بزند زبان شیطان است چه شیعه انگلیسی باشد چه سنی وهابی باشد .

امام‌جمعه موقت سیریک تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی را پشت سر گذاشتیم و قدرت خود را به رخ جهانیان کشانیدم؛ لطفاً خداوند و امام‌ زمان(عج) و بصیرت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های نیروهای انتظامی و بسیجیان جان‌برکف و سربازان گمنام امام‌زمان با اقدامات سریع این دستگاه بود که از این جنگ ترکیبی سربلند بیرون آمدیم.

خلیلی، خطاب به مسئولان عنوان کرد: آب‌شیرین‌کن زیارت تا کی وعده می‌دهید، خواهش داریم در احداث پروژه‌ای قول ندهید که نمی‌توانید به آن عمل کنید؛ مسئولین حواسشان باشد کیفیت آب‌شیرین‌کن همانند آب شهر سیریک نباشد که ۲۰ لیتر ۲۰ لیتر بخرند که قبض آب را جدا بپردازند و برای خوردن جدا.

وی با تأکید بر اینکه بار ترافیکی میناب – سیریک و برعکس شدید است، گفت: ما برای این ماجرا جوان‌ها را از دست دادیم مسئولین تسریع کند در دوبانده کردن این جاده یا لاین بندی و ساعتی کنند فلان ساعت مردم بروند فلان ساعت کانتینرها فلان ساعت سوخت بر تا شاهد جان‌دادن جوانانمان در این جاده مرگ نشویم.

امام‌جمعه موقت سیریک خاطرنشان کرد: ما بارها از این تریبون مقدس خطاب به مسئولین گفته‌ایم اگر شرکتی در این منطقه احداث می‌شود باید از نیروی انسانی خود شهرستان استفاده شود از استاندارد انتظار داریم که گوشه چشمی به مردم خود شهرستان داشته باشند؛ در بندرگاه چندمنظوره که رئیس‌جمهور برای افتتاح آن به شهرستان بیاید در کادر و افراد استخدامی این بندرگاه از نیروهای خود شهرستان باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.