حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
خداوند به مردم ما در دهه فجر عزت و افتخار داد
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
شناسه : 8352
بازدید 104
3
رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک ؛ حجت الاسلام میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک با تبریک ایام‌الله دهه فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: خداوند دهه فجر را به مردم ما عیدی داده و به مردم ما در این دهه عزت و افتخار داده است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک با اشاره به ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر، دهه شکر است و باید در این دهه با زبان خود شکر خداوند را به جای آوریم و در این دهه باید انفاق کرده، صدقه دهیم و به فقرا کمک کنیم.

وی تصریح کرد: خداوند ، امام (ره) را مبعوث کرد، امامی که رسول و انبیاء را تفسیر کرد که چگونه علما وارث پیامبران هستند و اخلاق پیامبری در وجود امام(ره) به روشنی نمایان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: امام‌(ره) انسان‌ها را تربیت کرد و آنان را زنده کرد و این انسان‌ها همان کسانی بودند که در سراشیبی سقوط بودند اما امام آنان را از منجلاب و گرداب نجات داد و فطرت اسلامی و الهی انسان‌ها را زنده کرد و در میان همین انسان‌ها عاشقان به شهادت جهاد پدید آمدند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه امام(ره) اعتماد به نفس را در میان انسان‌ها رشد و پرورش داد، اظهار داشت: امام(ره) به خوبی نشان داد که مسلمانان می‌توانند به تفوق علمی و سیاسی و … برسند و این انسان‌ها با اقدامات امام(ره) فهمیدند که صاحب مملکتشان هستند و سرنوشتشان در دست خودشان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک خاطر نشان کرد: دهه فجر، دهه قدردانی است و باید در این دهه اقدامات امام خمینی(ره) به نسل جوان و آینده کشور تبیین و برای نسل جدید روشنگری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.