حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
حضرت علی(ع) برترین الگو برای زندگی انسانها
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 8588
بازدید 105
5
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) حجت الاسلام میثم سالاری رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در پیامی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) گفت: 13 رجب روز عید بزرگی است؛ روز ولادت یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ بشر است؛ که ما بعد از وجود مقدس خاتم‌الانبیاء (صلّی اللَّه علیه و آله)، هیچ کسی را به عظمت شخصیت امیرالمؤمنین نمی شناسیم.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به ولادت امیرالمومنین (ع) گفت: همه‌ی زندگی امیرالمؤمنین علی علیه السلام جهاد ،صبر للَّه ، معرفت ،  بصیرت و حرکت در راه رضای الهی است.

وی اشاره کرد: زندگی امیرالمؤمنین سر تا پا درس است. آن چیزی که در میان رفتارهای امیرالمؤمنین – که شامل همه‌ی خصلتهای نیک یک انسان و یک زمامدار است – انسان مشاهده میکند و برترینِ این خصوصیات برای امروز ماست، مسئله‌ی بصیرت‌بخشی و بصیرت‌دهی به کسانی است که نیاز به بصیرت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: امیرالمؤمنین (ع) اهل بصیرت دادن است. امروز ما به این بصیرت احتیاج داریم. امروز دشمنان دنیای اسلام، دشمنان وحدت اسلام، با ابزارهای دین وارد میشوند، با ابزارهای اخلاق وارد میشوند؛ باید هشیار بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برجسته ترین شعار حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) که به طور عملی به دنبال اجرای آن بودند، عدالت است، بنابراین ما به عنوان پیروان آن حضرت، باید عدالت را سرلوحه همه امور در نظام اسلامی قرار دهیم.

حجت الاسلام سالاری در آخر افزود: امیر مؤمنان علی(علیه السلام) با رفتار و گفتار خویش بزرگ ‌ترین آموزگار بصیرت در تمام دوران ‌ها بود و اصحاب خویش را نیز به داشتن این نعمت الهی فرا می ‌خواند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.