حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
اهدای کتاب قرآنی (مسطورا) به امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
شناسه : 22522
بازدید 29
3
کتاب قرآنی (مسطورا) به امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه اهدا شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حجت الاسلام سید حسینی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام پروین رئیس دارالقرآن، ابراهیمی کارشناس فرق و ادیان استان، حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن دیدار با شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه در جهت تشریح و تبیین طرح قرآنی (مسطورا) که از ایام ماه مبارک رمضان شروع می گردد این‌ کتاب اهداء گردید.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه ضمن خداقوت ویژه، از حرکت های تحولی نوین و ایجاد فصل جدید فعالیت های فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات استان هرمزگان و نیز اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه تقدیر کرد.

شیخ مسعود راهبر همچنین افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار در تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله در بالندگی و پویایی آن نقش بسیار با اهمیتی را ایفا می‌کند و یقینا دستیابی به این هدف متعالی جز با حضور مسئولانه و خلاق نیروهای متعهد و ارزشی میسر نمی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.