حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
برگزاری دومین محفل انس با قرآن و نشست وحدت و مقاومت در بندرچارک
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
شناسه : 22916
بازدید 35
1
دومین محفل انس با قرآن و نشست وحدت و مقاومت در بندرچارک برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به نشست همبستگی، وحدت و مقاومت علمای تقریبی روز جهانی قدس که با حضور ائمه جمعه اهل سنت، امام جمعه موقت بخش شیبکوه، علمای شیعه و اهل سنت، بخشدار شیبکوه، امام جمعه اهل سنت بندرچارک، مسئول عقیدتی ارتش، شهردار شهر چارک، شورای شهر و معتمدین شهر بندرچارک برگزار شد.

شیخ یعقوب خلیلی امام جمعه اهل سنت چارک گفت: با گرامیداشت آیات عظام امام خمینی و مقام معظم رهبری به مساله”وحدت” در برخورد با موضوع فلسطین اشاره کرد و گفت مساله فلسطین استحقاق این را دارد که مسلمانان از همه بحث های ثانویه و تعابیر متعدد از مسائل گذشته در این راه باهم متحد باشند. چنان که خداوند از ما خواسته در این ماه رمضان صفوف خود را محکم کنیم و به راه راست برویم.

در ادامه امام جمعه اهل سنت چارک شیخ یعقوب خلیلی با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن جمعی از نمازگزاران مسجد الاقصی، اظهارکرد: ماه مبارک رمضان، ماه وحدت، عبادت و نزدیک شدن انسان به پروردگار است و در این ماه مسلمانان سفره های احسان و مهربانی خود را می گسترانند که این اطعام سبب وحدت میان قلوب مسلمانان می شود.

حجت الاسلام محمد مهدی عابدین پور مسئول عقیدتی پدافند هوایی ارتش افزود: مسلمانان حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت و جنایت رژیم صهیونیستی در قدس باعث تاسف و تاثر برای مسلمانان است. همه مسلمانان باید در مقابل دشمنان ید واحده باشند.

حجت الاسلام عابدین پور در ادامه گفت: امام خمینی انقلابی را رهبری کرد که به منزله مبارزه با سلطه استکبار است و سنتی را پایه‌ریزی کرد ما امروز سالروز آن (روز قدس) را گرامی می داریم. ایشان درک درستی از مسئله فلسطین داشت و آن را مسئله کل مسلمانان قلمداد می کرد. زیرا اگر یک عامل مشترک باشد که بتواند مسلمان مصری، تونسی، افریقایی و آسیایی را متحد کند مسئله فلسطین خواهد بود.

عابدین پور در پایان گفت: از مردم شهرستان بندرلنگه دعوت می کنم که حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه با بیان اینکه طرح (زندگی با آیه ها) در چهار سطح برگزار می شود، گفت: گفتمان سازی، ایجاد انس عموم مردم با مفاهیم فرازهای قرآنی، ایجاد انس مردم با الفاظ قرآنی و کنشگری با محوریت تعلیم و عمل به قرآن سطوح چهارگانه این طرح است.

در پایان حجت الاسلام خلیفاوی آیات مربوط به نابودی طاغوت و روایات مربوط به عدم حمایت از مستکبران در جهت حمایت از مردم مظلوم غزه بیان کرده و تشریح نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.