حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
اجرای طرح «هر هیئت یک محفل انس با قرآن کریم» در بندرکنگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
شناسه : 22903
بازدید 37
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: تا زمانی که ما با تمسک به قرآن کرده و در سايه آن زندگی می کنيم آسيب ناپذير خواهيم بود.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ طرح هر هیئت یک محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان، در حسینیه سید محمد عالم شهر بندرکنگ با حضور حجت الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حجت الاسلام طاهری امام محله و مردم متدین و معتمدین محله برگزار شد.

حجت الاسلام خلیفاوی از جمله ثمرات انس با قران را نوراني شدن قلب ها عنوان کرد و افزود: بر اساس تاکيد پيامبر گرامی اسلام (ص) وقتی قلب ها تيره می شوند، قرائت قرآن قلب ها را جلا داده و نورانی می کند و تيرگی ها را می زدايد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در پایان تاکيد کرد: تا زمانی که ما با تمسک به قرآن حرکت کرده و در سايه آن زندگی می کنيم آسيب ناپذير خواهيم بود و می توانيم زندگی استواری داشته باشيم.

حجت الاسلام خلیفاوی در این جلسه آیه ۳۵ سوره مبارکه انبیاء و آیه ۲۶ سوره مبارکه قاف را تزجمه و تفسیر کرده و تبیین نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.