حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
آیین معنوی محفل آسمانی انس با قرآن کریم (زندگی با آیه ها) بندرکنگ
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
شناسه : 22703
بازدید 42
2
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ آیین معنوی محفل آسمانی انس با قرآن در فضای باز با عنوان (زندگی با آیه ها) در مکان ساحلی بندرکنگ جنب بوم مسی برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه؛ آیین معنوی محفل آسمانی انس با قرآن در فضای باز با عنوان (زندگی با آیه ها) شهر بندرکنگ باحضور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان بندرلنگه، شیخ محمد عقیل رضوانی امام جمعه اهل سنت شهر بندرکنگ، حجت الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، محمدحسین حسن بیگی بخشدار مرکزی، شورای اسلامی شهر بندرکنگ، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه و جمعی از قاریان قرآن، روحانیت و مردم متدین شهر بندرکنگ در مکان ساحلی بندرکنگ جنب بوم مسی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، حجت الاسلام شریفی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تبریک سال جدید شمسی اظهار داشت: برپایی محافل قرآنی برکات زیادی دارد و سعادت بخش است و انس با قرآن بویژه در خانواده ها می تواند زمینه ساز نهادینه شدن اخلاق در جامعه شود.

همچنین در ادامه امام جمعه شهرستان بندرلنگه؛ آیه 174 سوره مبارکه نساء (يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُمْ بُرْهَانٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُبِينًا) را برای عموم شرح داده و تبیین و تفسیر نمودند.

در ادامه جلسه شیخ رضوانی نیز ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تبریک سال جدید شمسی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی و مذهبی در سال جدید برگزاری محافل قرآنی است و امیدواریم با این برنامه ها بتوانیم گام مهمی درمسیر ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها برداشته و از برکات این محافل برای تقویت معنویت در جامعه برخوردار شویم.

همچنین در ادامه امام جمعه اهل سنت شهر بندرکنگ؛ آیه 102 سوره مبارکه انعام (ذَٰلِكُمُ اللَّهُ رَبُّكُمْ ۖ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ فَاعْبُدُوهُ ۚ وَهُوَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ) را برای عموم شرح داده و تبیین نمودند.

و لازم به ذکر است که در پایان این آیین معنوی، از قاریان قرآن و فعالین قرآنی حاضر در این محفل آسمانی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.