حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
محافل انس با قرآن عامل ترویج سبک زندگی اسلامی هستند
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
شناسه : 22472
بازدید 66
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: برپایی محافل قرآنی، سبک زندگی اسلامی را در سطح جامعه ترویج می‌دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در با اشاره به برپایی محفل انس با قرآن کریم در شهر درگهان، گفتگو با روابط عمومی درباره اهمیت برگزاری محافل قرآنی در جامعه هم گفت: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود.

وی افزود: انس با قرآن انسان را از همه جهات ارتقاء می دهد؛ چرا که کتاب هدایت و راهنمای سعادت در دنیا و آخرت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در دامه با استناد به سخن حضرت علی علیه السلام که فرمودند: «ان القرآن طاهر انیق و باطن عمیق» تصریح کرد: از راه های ورود به باطن عمیق قرآن، ظاهر زیبا و دل انگیز آن است و محافل انس با قرآن کریم با این نیت و هدف برگزار می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی در ادامه، هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم را تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن و آموزه های قرآنی دانست.

وی بیان کرد: روز سه شنبه (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) بعد از نماز عشاء محفل انس با قرآن کریم بمناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، حجت الاسلام کاظمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، شیخ عیسی چهره افروز و قاری برجسته بین المللی کشور حاج حامد علیزاده در محل مسجد جامع درگهان برگزار گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.