حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
رکن اصلی برای جهش تولید، مردم هستند
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
شناسه : 22829
بازدید 18
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه پایه و رکن اصلی برای جهش تولید، مردم هستند، تأکید کرد: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی، استفاده از توان مردم است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با روابط عمومی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در آغاز سال نو به مانند سالیان اخیر عنوان شعار سال را مرتبط با موضوعات اقتصادی اعلام کردند، گفت: «جهش تولید با مشارکت مردم» شعار سال ۱۴۰۳ است که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد.

وی در ادامه افزود: قطعاً «جهش تولید» یکی از نیاز‌های اساسی کشور است و هر کسی که دغدغه ایران را داشته باشد می‌داند باید برای تحقق این هدف تلاش کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم درباره شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تصریح کرد: زمینه «جهش تولید با مشارکت مردم» را به طور عمده باید دولت فراهم کند زیرا به طوری طبیعی خود مردم ذاتا به فعالیت‌های اقتصادی تولید، تجارت و کاسبی علاقه دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی همچنین گفت: موانع متعددی پیش روی مردم برای انجام کاسبی حلال در کشور وجود دارد که وظیفه دولت، حذف و برداشتن این موانع است تا مردم وارد بازار شوند، تولید جدید راه‌اندازی کنند یا تولید خود را توسعه داده و صادرات کنند.

وی، با بیان اینکه پایه و رکن اصلی برای جهش در تولید، مردم هستند و باید بستر لازم برای حضور و مشارکت مردم در میدان اقتصاد و عرصه تولید را باز کرد، تأکید کرد: زیرا تنها راه رفع مشکلات اقتصادی استفاده از توان مردم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.