حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
۱۵ هزار دانش آموز قشمی تحت پوشش طرح مسطورا قرار گرفته‌اند 
۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۲۴
شناسه : 22739
بازدید 32
2
رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم: رییس تبلیغات اسلامی قشم گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز در ماه مبارک رمضان، تحت پوشش طرح قرآنی مسطورا (سطر سطر زندگی کردن با آیه‌های قرآن کریم) قرار گرفته‌اند. 
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام غلامعلی کاظمی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت، ترویج گفتمان «زندگی با آیه‌ها» در قالب طرح ملی «مسطورا» یکی از برنامه‌های مهم اداره تبلیغات اسلامی قشم است.

وی ادامه داد: این طرح در قالب پنج محور ایمان و امید، توحید و نفی عبودیت غیر خدا، نبوت و رستاخیز اجتماعی، ولایت و پیوندهای اجتماعی و همچنین معاد تدوین شده که برگرفته از سیر ساختاری قرآن است.

رییس تبلیغات اسلامی قشم توضیح داد: در گام نخست اجرا و برگزاری این طرح ۵۰ فراز نورانی از قرآن کریم جداسازی شده است و دانش آموزانی که در این طرح شرکت می کنند مباحث تبیین، حفظ، قرائت، حفظ، تدبر، تفسیر و زندگی با این ۵۰ آیه را انجام می‌دهند.

کاظمی اضافه کرد: این طرح قرآن، کتاب زندگی در بلندمدت به مدت سه سال اجرا خواهد شد.

وی از اعزام ۷۰ مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی به مناطق مختلف این جزیره، در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: سخنرانی‌ها در مساجد، جلسات تفسیر، جلسات جزء‌خوانی، برگزاری مسابقات، سخنرانی‌های شب احیاء، اعتکاف رمضانیه، حضور در تفرجگاه‌ها و مراکز خرید از جمله برنامه‌هایی است در قالب گفتمان «زندگی با آیه‌ها» و در قالب طرح ملی «مسطورا» اجرا خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.