حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2669×
راهپیمایی نمازگزاران سیریک در اعتراض به جنایات ضد انسانی در یمن
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
شناسه : 8127
بازدید 124
5
تجمع اعتراض آمیز نمازگزاران شهرستان سیریک در محکومیت کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن توسط مزدوران آل سعود در مسجد جامع صاحب الزمان (عج)شهر بندر سیریک برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، تجمع اعتراض آمیز نمازگزاران شهرستان سیریک پس از اقامه نماز جمعه، با حضور احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک ، حجت الاسلام خلیلی امام جمعه موقت شهرستان ، عباسی معاون فرماندار، دکتر جهان الدینی بخشدار مرکزی، طاهری شهردار بندر کوهستک، سرهنگ چراغی فرمانده انتظامی ،جمعی از مسئولان و مدیران ادارات ، بسیجیان و جمعی از مردم مومن و انقلابی شهرستان در اعتراض به جنایات ائتلاف سعودی در یمن در محل مسجد جامع صاحب الزمان(عج) شهر بندر سیریک برگزار شد.

مسئولان و مردم شیعه و اهل سنت شهرستان با سر دادن شعار‌های «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، خشم و انزاجار خود را از هفت سال کشتار بی‌وقفه مردم یمن به جهانیان به ظاهر مدعی حقوق بشر اعلام کردند.

نمازگزاران شهرستان سیریک با انتقاد از سکوت مجامع حقوق بشری و بین‌المللی در مقابل جنایات سعودی‌ها و اماراتی و پشتیبانی آمریکا و اسرائیل جنایتکار ،خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به بحران انسانی در یمن شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.