حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
با محوریت مسجد و حل مسئله‌های شهرک راه ایمان
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 3690
بازدید 134
11
از سوی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر منتشر شد؛ روحانی طرح هجرت شهرستان بندر خمیر با دعوت از رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره کار جهت حل مسئله مردم و جوانان این شهرک با حضور مردم جلسه گرفتند.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر: مورخه ۶مهرماه ۱۴۰۰ روحانی طرح هجرت شهرستان بندر خمیر با دعوت از رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس اداره کار جهت بیان مسئله مردم و جوانان این شهرک با حضور مردم جلسه گرفتند.

 

حجت الاسلام خلیفاوی با بیان اینکه مسجد از دیرباز محل رجوع مردم در تمام مسائل بوده، البته با تغییر زندگی مردم شاید این مسئله کمرنگ‌تر شده ولی باید محوریت کارهای ما مسجد باشد.

وی همچنین ادامه داد: مسجد دارای برکت خاصی است و قطعاً جلساتی که در خانه خدا و برای حل مسائل خلق خدا گام برداشته شود، قطعاً خداوند در کارها برکت می‌گذارد.

در ادامه آقای بینایی رئیس اداره کار و تعاون شهرستان بندر خمیر گفت: تعاون در آموزهای دینی ما به آن اشاره شده است و هسته اولیه کار تعاونی، همدلی بر محور مشارکت و اتحاد است.

در ادامه افزود: با توجه به شعار سال مقام‌معظم رهبری «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» ان‌شاالله بتوانیم با ایجاد اشتغال و‌ رفع محرومیت اقدامات موثری انجام شود.

 

حجت‌الاسلام کمالی: ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهمانان، با بیان مسائل شهرک و سعی در رفع محرومیت این شهرک‌ می‌باشد.

در پایان کمالی امام جماعت این شهرک گفت: باید از فرصت‌های خیر، مواسات و همدلی کمال استفاده کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.