حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
وحدت و همبستگی مثال زدنی شیعه و سنی، توطئه های دشمن را از بین می برد
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
شناسه : 12328
بازدید 149
10
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: حجت الاسلام و المسلمین قائدی اظهار داشت: هر جا که وحدت شیعه و سنی به معنای واقعی کلمه اتفاق افتاد همه کارها بصورت سریع پیش رفت.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در مراسم هفته وحدت که در روستای چاه بنارد برگزار شد ضمن تبریک این هفته گفت: جریان وحدت یک جریان موقتی نیست بلکه شیعه و سنی در کنار هم به صورت مسالمت ‌آمیز زندگی می کنند و این مسئله در بین مردم ما دائمی است.

وی افزود: حتی در گذشته ها نیز در سایه وحدت و همراهی علمای شیعه و سنی بود که مسئله تحریم تنباکو شکل گرفت.هر جا که وحدت شیعه و سنی به معنای واقعی کلمه اتفاق افتاد همه کارها بصورت سریع پیش رفت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک اظهار داشت: آمار شهدای اهل سنت در هشت سال دفاع مقدس آمار کمی نیست.قطعا این جریان، وحدت مثال زدنی و شکست ناپذیر بین اهل سنت و شیعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هرجا دشمن رسوخ کرد و هر کس راه خود را در پیش گرفت ندای تفرقه بلند شد اما هرجا وحدت و همبستگی وجود داشت توطئه های دشمن شکست خورد.امام راحل (ره) و رهبر انقلاب نگذاشتند اجانب در کشور میدان‌داری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: بنای دشمن بر این است که شلوغی به پا کند و از این جریانات سوءاستفاده کند.

وی تصریح کرد: اسلام همیشه منادی وحدت بوده و به فضل الهی در سراسر جمهوری اسلامی خصوصا منطقه ما، اتحاد و همدلی در بین مردم موج می زند.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.