حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
دفاع از فلسطین در یک عملیات مشترک توسط مسلمین در ایران به دنیا صادر شد
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
شناسه : 22934
بازدید 258
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، فلسطین را مصداق بارز یک عملیات مشترک دانست و افزود: در حال حاضر تمام دنیا در مورد دفاع از فلسطین حرف می زند.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام غلامحسین حقانی در نشست علمای اهل سنت و شیعه شهرستان بستک اظهار داشت: اگر اختلافی بین مسلمین پیش بیاید قطعا سودش برای غیرمسلمان است.

وی با اشاره به اینکه باید عملیات مشترک دینی طراحی کنیم افزود: ما عملیات مشترک مانند فلسطین زیاد داریم و می توان از ظرفیت علما استفاده کرد.جمعی از علمای شیعه و سنی شهرستان دور هم جمع بشوند و یک عملیات مشترک طراحی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، فلسطین را مصداق بارز یک عملیات مشترک دانست و افزود: در حال حاضر تمام دنیا در مورد دفاع از فلسطین حرف میزند.این فرهنگ از طریق جمع مسلمین ایران اسلامی که دور هم جمع شده و یک عملیات مشترک به نام راهپیمایی طراحی کردند به دنیا صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: با تولید محتوای مشترک چه از طرف شیعه و چه از طرف اهل سنت، می توان وحدت و همبستگی را نزدیک‌تر کرد زیرا محتوایی که بین ما مشترک است حساسیت ایجاد نمی کند و در بین مسلمین قوی‌تر است.

حجت الاسلام حقانی در پایان ضمن تشکر از حضور پررنگ علما در شهرستان بستک در صحنه های مختلف گفت: مسئله عملیات مشترک و در کنار هم بودن ها قطعا محتوای فکری قوی نیز تولید می کند.

گفتنی است نشست علمای اهل سنت و شیعه شهرستان بستک با موضوع وحدت و مقاومت به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در سالن کنفرانس مسجد جامع کوخرد برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.