حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
نواخته شدن زنگ مهر توسط روحانی مستقر کشاربالا
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
شناسه : 3112
بازدید 115
8
نواخته شدن زنگ مهر تنواخته شدن زنگ مهر توسط روحانی مستقر کشاربالاوسط روحانی مستقر کشاربالا زنگ مهر توسط حجت‌الاسلام سالاری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان نواخته شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر: در این مراسم حجت‌الاسلام مجید سالاری ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس به مدیران و معلمان، برای دانش آموزان این مدرسه آرزوی موفقیت کرد.

وی ابراز داشت: امیدواریم سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را پشت سر بگذارند و شاهد کسب افتخارات آنها در عرصه‌های گوناگون باشیم.

سالاری روحانی مستقر اداره تبلیغات بندرخمیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروزه امنیت، آسایش و عزت نظام جمهوری اسلامی به برکت از خود گذشتگی رزمندگان درهشت سال دوران دفاع مقدس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برخی از دانش آموزان با رها کردن درس و مدرسه به میدان نبرد رفتند تا با خون خود امنیت را برای دیگر دانش آموزان به ارمغان آورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.