حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در اغتشاشات واضح است / مردم باید آگاه باشند
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شناسه : 12933
بازدید 128
9
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: حجت الاسلام والمسلمین قائدی گفت: اتفاقی که این روزها در کشور ما و کشورهای دیگر اتفاق می افتد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردار است.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی طی گفتگویی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: مردم ما مردم قدردان و قدرشناس هستند.اگر گروهها و افرادی برای ما ایجاد ناامنی می کنند پشت پرده آن آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و نوکران آنها در منطقه ماست که دستشان به خون مردم آلوده است.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقی که این روزها در کشور ما و کشورهای دیگر اتفاق می افتد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردار است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک بیان داشت: این انقلاب با همراهی خون شهدا شروع شده، با همگامی بسیجیان، نظامیان و مردم جان بر کف نیز ادامه پیدا می‌ کند.راه پر فراز و نشیبی است اما مردم ما پای نظام و انقلاب ایستاده و مردانه جنگیده اند.

وی در ادامه خطاب به مسئولین کشور گفت: به حال مردم رسیدگی کنید.مردم ما وفادارانه ایستاده اند و خواهند ایستاد اما شما باید نقش خود را برای از بین بردن مشکلات و موانع بیش از گذشته و صد برابر کنید.مشکلات معیشتی و گرفتاری زندگی مردم باید به دست مسئولین مرتفع شود.باید با تمام توان و انرژی کمک کنید تا مشکلات قشر جوان ما مرتفع شود چرا که گره ها به دست شما باز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی خاطرنشان کرد: شیعه و سنی پای انقلاب ایستاده اند.رهبر انقلاب سالها در سیستان و بلوچستان تبعید بودند.مردم آن مناطق از رهبر انقلاب به عنوان یک روحانی ملبس پشتیبانی کردند و بعد از انقلاب هم از نظام اسلامی حمایت و حراست کرده اند.نقش شیطان بزرگ در اغتشاشات واضح و روشن است.حتی نقش صهیونیست ها و شبکه بهاییت.مردم باید آگاه باشند.خطاب به خانواده ها عرض می کنم که مراقب فرزندانتان باشید، مراقبت کنید تا فریب نخورند.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.