حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
شیوه تربیت فرزندان بر اساس مبانی دینی قرآنی باشد
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
شناسه : 22650
بازدید 43
3
شیخ بهجت گفت: برای تربیت درست فرزندانمان باید نقاط مشترک در تربیت آنان را جهت‌دهی کرد و شیوه خود را در تربیت آنان براساس مبانی دینی قرار داد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه؛ شیخ بهجت مدیر مدرسه دینی سلطان العلماء شهرستان بندرلنگه در اختتامیه برنامه های قرآنی (خانه قرآنی الامین) شهر بندرکنگ اظهار کرد: برای تربیت درست فرزندانمان باید نقاط مشترک در تربیت آنان را جهت‌دهی کرد و شیوه خود را در تربیت آنان براساس مبانی دینی قرار داد.

مدیر مدرسه دینی سلطان العلماء شهرستان بندرلنگه افزود: بر این اساس انتقال آرامشی که قرآن به انسان‌ها منتقل می‌کند به فرزندان، درس گرفتن از گذشت، عفو مورد توصیه خداوند و انتقال به فرزندان، استفاده از قول و سخن نیکو در برخورد با فرزندان و آموختن کلام زیبا به آنان، داشتن روحیه و همت بلند و دوراندیشی، فاصله گرفتن از پستی ها، از جمله وظایف والدین است.

شیخ بهجت خاطر نشان کرد: اولین شیوه تربیتی که خداوند در قرآن مطرح می کند، اکرام انسانی و احترام گذاشتن به انسان است و مهم ترین حرکت تربیتی که باید والدین داشته باشد، پرورش اکرام و عزت نفس در فرزندان است که وظیفه تربیت آن ها را بر عهده دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.