حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
سومین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان میناب برگزار شد
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
شناسه : 14946
بازدید 175
3
سومین جلسه شورای اقامه نماز شهرستان با موضوع برگزاری اجلاس شهرستانی نماز با حضور معاون فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضای ستاد برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، در این جلسه که در سالن جلسات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد حجت الاسلام فاضلی پور دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان میناب به ارایه گزارشی از فعالیت های این ستاد در زمینه ترویج و توسعه نماز پرداخت و گفت: در این شهرستان از ابتدای سال جاری نشست های دانش آموزی و خانواد ه با رویکرد نماز ،اقامه نماز در مدارس و ادارات ، اقامه نماز ظهر عاشوراحسینی (ع) و بازید از نماز خانه های بین راهی و نماز خانه های دستگاهای اجرای و تشکیل هیات اندیشه ورز از جمله این برنامه های است در شهرستان میناب اجرا شده است .

در ادامه؛ بهرامی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز و لزوم توجه جدی به این امر مهم الهی تلاش مدیران و همه مردم را در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه به راهکارهای توسعه و گسترش نماز اشاره کرد و گفت: مسئولین باید ضمن همکاری با ستاد اقامه نمار در انجام برنامه های مربوطه به نماز اهتمام ویژه داشته باشند

لازم به ذکر است اجلاس شهرستانی نماز در تاریخ 7اسفندماه 1401 مصادف با ولادت امام سجاد (ع) برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.