حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
سومین جلسه ستاد اعتکاف در ابوموسی تشکیل شد
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
شناسه : 21789
بازدید 37
5
برگزاری جلسه ستاد اعتکاف ابوموسی سومین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ابوموسی با حضور امام جمعه موقت شهرستان و سایر اعضا در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، سومین جلسه ستاد اعتکاف شهرستان ابوموسی با حضور امام جمعه موقت شهرستان و سایر اعضا جهت برنامه ریزی محتوایی بهتر مراسم معنوی اعتکاف در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی در این جلسه گفت: مراسم معنوی اعتکاف روح معنویت را در شهر می دمد و آغازگر راهی روشن به سوی خداوند است و از این ظرفیت می توان در کسب معنویت بهره برد.

وی خاطر نشان کرد: استقبال از اعتکاف در میان قشر حوان و نوحوان بسیار خوب بوده است. این مراسم برای نوجوانان هم تمرینی معنوی است و هم به نوعی دور همی است که با دوستان خود در مسجد حضور دارند.

حجت الاسلام و المسلیمین حسنی گفت:دعوت از اقشار مختلف به حضور در مراسم معنوی اعتکاف از طرق مختلف تبلیغی بوده است و افراد بسیاری جهت شرکت در این مراسم اظهار تمایل کرده اند و آمار مناسبی برای حضور ثبت نام نموده اند و انتظار می رود در روزهای آتی افراد بیشتر جهت شرکت اظهار تمایل و ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: همدلی بسیار خوبی در شهرستان در برگزاری این مراسم معنوی وجود دارد و الحمدلله ادارات و نهادهای فرهنگی چه در زمینه فرهنگی چه در زمینه پشتیبانی همراهی خوبی در این زمینه داشته اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.