حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
ستاد شهرستاني مردم ايران شهرستان ابوموسی تشکیل شد
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
شناسه : 22174
بازدید 52
5
تشكيل ستاد شهرستاني مردم ايران در ابوموسی ستاد شهرستاني مردم ايران شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، ستاد شهرستاني مردم ايران با هدف افزایش مشارکت و حضور مردم و برگزاری انتخابات پرشور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی تشکیل شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: یکی از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین اتفاقات در کشور ما برگزاری انتخابات است.
وی افزود: انتخابات می تواند سرنوشت جامعه را تغییر دهد و ورود افراد لایق و افراد در تراز انقلاب اسلامی می تواند منشا اثرات مثبت فراوان باشد لذا ما باید با شیوه های مختلف در دعوت افراد به شرکت در انتخابات تلاش کنیم.
وی خاطرنشنا کرد: هر کس در هر جمع و گروهی که هست باید تلاش کند افراد به برگزاری انتخابات پرشور ترغیب کند چذا اگر ما در این زمینه کاری نکنیم دشمن مردم مردم را ناامید می کند.
سرپسرست تببلیغات اسلامی ابوموسی اذعان کرد: درست است که مردم پای کار نظام و انقلاب هستند اما این دلیل نمی شود که ما در این زمینه هیچ کاری نکنیم. ما باید از هر وسیله چه با کلام، چه با سخنرانی و تبلیغ چهره به چهره و چه در فضای مجازی از هیچ تلاشی در جهت حضور حداکثری فرو گذار نکینم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.