حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین  در ابوموسی برگزار شد
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۰
شناسه : 19851
بازدید 119
6
برگزاری راهپیمایی حمایت از فلسطین در ابوموسی راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین ب حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستانابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستانابوموسی برگزار شد.
در این مراسم که پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه و با حضور پررنگ و پرشور مردم مومن شهرستان ابوموسی برگزار شد شرکت کنندگان خشم و انزجار خود را با سردادن شعار های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیسم نشان دادند.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اظهار کرد: امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور در راهپیمایی و سردادن شعار، ایستادن در جبهه حق است که این را مردم ابوموسی به خوبی نشان دادند.
وی تصریح کرد: جبهه باطل این روزها با تمام قوا سعی در خاموش کردن صدای این مردم مظلوم دارد و این ما هستیم که باید صدای رسای آنها باشیم و به هرطریقی آنها را حمایت کنیم چرا که حمایت از انسان مظلوم وظیفه دینی و اخلاقی هر فردی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.