حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
دیدار و گفت و گوی مسئول کانون مداحان ابوموسی و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
شناسه : 21742
بازدید 78
4
دیدار و گفت و گوی مسئول کانون مداحان ابوموسی و سرپرست اداره تبلیغات اسلامی مسئول کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان ابوموسی با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مسئول کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان ابوموسی با سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی، اظهار کرد: کانون مداحان و شاعران آیینی در هر جا، بازوی توانمند اداره تبلیغات اسلامی است که توانسته است در زمینه مسائل مربوط به مداحان و شاعران آیینی اقدامات خوبی را صورت دهد.
وی گفت: با توجه به اینکه مناسبت مهم اعتکاف در پیش است کانون مداحان می تواند برنامه های خوب و پرباری را برای جوانان و نوجوانان حاضر در این مراسم معنوی ترتیب دهد.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته مداحان عزیز فعال شهرستان برنامه های خوبی در طول سال به طور اعم و به طور خاس در ایام اعتکاف ارائه نمودند و بر معنویت مراسمات افزودند.
در ادامه هادی سواری مسئول کانون مداحان و شاعران آیینی شهرستان گفت: کانون مداحان در نظر دارد برای مراسم اعتکاف برنامه مهم و شاخصی را به اجرا در آورد.
وی افزود: این مراسم با توجه به اینکه سه روز است فرصت بسیار مناسبی برای جهاد تبیین و روشنگری است و از این فرصت می توان به خوبی برای هم کار معنوی و هم کارهای فرهنگی و تبیینی بهره برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.