حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با امام جمعه شهرستان بندرلنگه
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
شناسه : 21546
بازدید 73
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با امام جمعه شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حجت الاسلام حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با امام جمعه شهرستان بندرلنگه حجت الاسلام والمسلمین شریفی دیدار کرد. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمهدی حیدرزاده مدیر حوزه علمیه آل البیت (ع) شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی تنگسیری معاونت تبلیغ حوزه علمیه آل البیت (ع) شهرستان، رشیدی مدیر حوزه علمیه خواهران کوثر حضور داشتند.

در ادامه امام جمعه شهرستان بندرلنگه از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی پیشگام در ترویج فرهنگ دینی است و این سازمان یادگار امام راحل (ره) است.

در پایان این دیدار حجت الاسلام حقانی عنوان کرد: تبلیغ رسالتی است که توجه به آن در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته؛ چرا که دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام بوده و در صدد القای بی هویتی بر جامعه جهانی، به ویژه جهان اسلام می باشد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.