حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی با رئیس جمعیت هلال احمر بندرخمیر
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
شناسه : 3103
بازدید 278
9
دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی با رئیس جمعیت هلال احمر بندرخمیر حجت‌الاسلام خلیفاوی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با محسنی رییس جمعیت هلال احمر درخصوص مهرواره اوج دیدار و گفتگو کرد.
پ
پ

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر؛ حجت‌الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر باتوجه به اینکه فعالیتهای جمعیت هلال احمر به صورت گروهی و فعالیتها در ‏چارچوب تشکل و انجمن است از این رو میدان تعامل ما بین این جمعیت و تبلیغات اسلامی بسیار ‏گسترده است. ‏

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر و خیل عظیم داوطلبان آن، مصداق خدمت رسانی و خیر کثیر برای مردم هستند؛ افزود: مجاهدتها و تلاشهای شبانه روزی نجاتگران وجوانان جمعیت هلال احمر در امرخدمت به مصدومان و مسافران غیرقابل توصیف است.

 

حجت الاسلام خلیفاوی خاطرنشان کرد: اگر امداد گران هلال احمر بندرخمیر، در حوادث موفق عمل میکنند، این موفقیت ناشی از اراده و ایمان آنهاست و تا زمانی که این روحیه اسلامی خدمت به همنوع را در خود حفظ و تقویت کنند؛ در سایر عملیات و اتفاقات موفق خواهند بود.

در اين ديدار محسنی رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان درخصوص مسائل و مشکلات فرهنگي با رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر به بحث و بررسي پرداخت و خواستار همکاري اداره تبليغات اسلامي در زمينه مراسمات فرهنگي در این شهرستان شد .

وی گفت: جمعيت هلال احمر توانايي و آمادگي تشکيل يک هيئت مذهبي در سطح شهرستان را دارد که در مراسمات ديني و مذهبي حضوري فعال داشته باشند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.