حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
حضور در انتخابات مایه اقتدار ملی است
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
شناسه : 22198
بازدید 59
3
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی: سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: حضور پرشور در انتخابات مایه اقتدار ملی و موجب شکست توطئه های بدخواهان و معاندان نظام اسلامی خواهد شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوموسی اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات مایه اقتدار ملی و موجب شکست توطئه ‌های بدخواهان و معاندان نظام اسلامی خواهد شد.

وی افزود: انتخابات یک مسئولیت بزرگ شرعی، ملی و حق طبیعی همه ملت ایران است و هر آنچه که برای رسیدن به آرمان‌های بلند و والای این ملت لازم است، از مسیر انتخابات می‌گذرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری مایه دلگرمی دوستان، پشتیبانی مسئولان نظام و اقتدار ملی بوده و از طرف دیگر هم مایه دلسردی و ناامیدی دشمنانی است که بدنبال جداکردن مردم از نظام و یاس آفرینی در جوانان هستند.

وی ادامه داد: در نظام اسلامی مردم از مولفه‌های اصلی قدرت بوده و در صحنه‌های سرنوشت ساز مانند هشت سال دفاع مقدس و انتخابات تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطرنشان کرد: دشمن اکنون در تلاش برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات است و باید نخبگان و کسانی که دارای ظرفیت هدایت جامعه هستند در این عرصه جهت دهی دقیق به مردم داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.