حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
حادثه تروریستی کرمان نشانه شکست و نهایت عجز و ناتوانی دشمن است
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 21583
بازدید 58
1
حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، نشانه شکست و نهایت عجز و ناتوانی دشمن است.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حجت‌الاسلام والمسلمین علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با روابط عمومی ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و تبریک و تسلیت به خانواده های این شهیدان، عنوان کرد: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، نشانه شکست و نهایت عجز و ناتوانی دشمن است.

همچنین وی در ادامه افزود: دشمنان پس از مواجهه با شکست در این زمینه به واسطه اتحاد و بصیرت مردم ایران، اقدام به ترور کور کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ادامه داد: ملتی که مرگ را شهادت می‌داند، شکست در قاموس آن ملت راه ندارد و به راستی که شهید سلیمانی برای دشمنان ایران به مراتب خطرناک تر از سردار سلیمانی است. لذا دشمن پس از ترور بزدلانه این سردار ایرانی، سعی در ترور شخصیت و اهداف والای وی از طریق فعالیت های رسانه ای و تبلیغی داشت.

حجت الاسلام خلیفاوی در ادامه بیان داشت: نهادهای انتظامی و امنیتی، در طول ماه های گذشته، توطئه های زیادی را خنثی کرده اند و از بسیاری از رفتارهای وحشیانه مشابه حادثه کرمان جلوگیری کرده اند.

وی افزود: نوع فعالیت ها و زحمات نیروهای امنیتی، محرمانه و سرّی بوده و برای لطمه ندیدن امنیت روانی جامعه، نتایج بسیاری از اقدامات ارزشمند ایشان قابل اعلام عمومی نیست.

رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه تصریح کرد: تمام تنفرها و فریادها، در شرایط کنونی باید متوجه ام الفساد دنیا آمریکا و رژیم جعلی به عنوان عوامل اصلی این جنایات باشد، دست آغشته به خون مردم غزه، همان چنگال خون ریز زائران مظلوم حاج قاسم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.