حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
جهاد تبیین و روشنگری در تقویت امید و امیدآفرینی درجامعه نقش مهمی دارد
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
شناسه : 21610
بازدید 62
2
حجت الاسلام عباس شمس نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه؛ در جمع حفاظ و قاریان قرآن و طلاب علوم دینی مدرسه سلطان العلماء بندرلنگه اهمیت ایمان و نقش آن در رویاروئی با دشمنان را ترسیم نمودند.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حجت الاسلام عباس شمس نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه؛ در جمع حفاظ و قاریان قرآن و طلاب علوم دینی مدرسه سلطان العلماء بندرلنگه اهمیت ایمان و نقش آن در رویاروئی با دشمنان را ترسیم نمودند.

همچنین حجت الاسلام شمس با اشاره به آیه 120 سوره مبارکه بقره افزود: هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی.

در ادامه جلسه گفت: وظیفه‌ شما حافظان و قاریان و طلاب علوم دینی بسیار سنگین است. از لحاظ معنوی باید خودتان را بسازید. اگر به دنبال اسوه هستیم اسوه، پیغمبر است. نه اینکه ما مثل او عمل کنیم که محال است راه او را باید ادامه دهیم. امروز همه دنیای کفر و الحاد وبی دینی به مصاف ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین ویاری سگ نگهبان آمریکای جنایتکار در منطقه آمده اند در جنگ احزاب، از همه طرف حمله کردند. در جنگ بدر یک گروه بودند، در جنگ احد یک گروه بودند، در جنگهای دیگر قبائلِ کوچک بودند؛ اما در جنگ احزاب، همه‌ی قبائل مشرک مکه و غیر مکه آمدند متحد شدند؛ ده هزار نفر نیروی رزمنده فراهم کردند؛ یهودی‌هایی هم که همسایه‌ی پیغمبر بودند و امان‌یافته‌ی پیغمبر بودند، خیانت کردند؛ اینها هم با آنها همکاری کردند. اگر بخواهیم این را با امروز مقایسه کنیم، یعنی آمریکا با آنها مخالفت کرد، انگلیس مخالفت کرد، رژیم صهیونیستی مخالفت کرد، فلان رژیم مرتجعِ نفتخوار مخالفت کرد. پولهاشان را خرج کردند، نیروهاشان را جمع کردند، یک جنگ احزاب درست کردند.

همچنین در پایان، ضمن عرض تسلیت به ملت قهرمان ایران و رهبری فرزانه انقلاب و خانواده های داغدیده در حادثه تروریستی مزار سردار دلها در دیار کریمان بدانید اکنون به نقطه ای از بازدارندگی رسیده ایم که چشم مظلومان عالم به ماست و دشمنان هم نگاهشان به ایران اسلامی است انتخابات مظهر اقتدار انقلاب اسلامی ماست حضور باشور وشعور ملت پای صندوقهای رای باردیگر دشمن را ناامید می کند وظیفه این جمع نخبگانی جهاد تبیین در مساجد و روستاهاو دعوت مردم به حضور حداکثری وامیدوار کردن مردم و ناامید کردن دشمن مستکبر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.