حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
جلسه ستاد اقامه نماز در ابوموسی تشکیل شد
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۴۹
شناسه : 19854
بازدید 126
7
برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان ابوموسی جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان ابوموسی با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان جلسه ستاد اقامه نماز ابوموسی در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبیلیغات اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور اعضا در جلسه، اظهار کرد: اینگونه جلسات که با موضوع نماز برگزار می شود بسیار پر برکت است چرا که در آن به فکر رونق بخشیدن به امر نماز هستند و این بسیار خوب است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه شهرستان یک مسجد دارد اما جای مسرت است که در جای جای شهرستان اقامه نماز در سه نوبت صورت می پذیرد و اخیرا نیز با تلاش مسئولین و مردم در شهرک شیلات نمازخانه ایی احداث شده که در شرف اتمام است و انشاالله در آینده بسیار نزدیک یک مکان برای اقامه نماز به شهرستان اضافه خواهد شد.
در ادامه جناب آقای مهندس احتشام، فرماندار شهرستان ابوموسی ضمن جمع بندی مطالب تصریح کرد: دوران کودکی و نوجوانی دوران بسیار مهم و تأثیرگذاری است و بسیاری از ما انس به اقامه نماز را در دوران کودکی و نوجوانی آموخته ایم و تاکنون نیز در وجود ما به هر طریقی ماندگار شده است.
وی اداماه داد: جا دارد ما نیز دست به دست هم داده و این فرضیه مهم را در کودککان و نوجوانان نهادینه کنیم و در این راه از روش های متنوعی بهره ببریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.