حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
توجه و حفاظت مردم از مسئله حجاب امری ضروری است
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۷:۴۶
شناسه : 13950
بازدید 68
9
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک گفت: اگر ولایت فقیه تضعیف شد همه امور زیر سوال می رود و حجاب و عفاف که مورد تاکید دین اسلام است قطعا از بین می رود بنابراین توجه و حفاظت مردم از مسئله حجاب ضروری است.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در خطبه های نماز جمعه گفت: اگر ولایت فقیه تضعیف شد همه امور زیر سوال می رود و حجاب و عفاف که مورد تاکید دین اسلام است قطعا از بین می رود بنابراین توجه و حفاظت مردم از مسئله حجاب ضروری است.

وی افزود: کسانی که زخم خورده دین اسلام و زخم خورده انقلاب اسلامی هستند بدنبال توطئه گری بوده و دست از خباثت برنمیدارند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک اظهار داشت: دشمن سالهاست بدنبال رخنه ای است تا به آن بهانه وارد شود و دین مردم را مورد تزلزل قرار دهد لذا آگاهی ما باید بیشتر شود تا در جنگ رسانه ای امروز شکست نخوریم.اگر معاندان دین را بشناسیم به همان نسبت از خطرات دشمن مصون می مانیم.

وی خاطرنشان کرد: هر زمانی فهمیدند که جمهوری اسلامی قدرت و توان خود را به دنیا نشان داد و در حال رشد است، دست‌اندازی ایجاد می کنند و جلوی کار را می گیرند هرچند ایران اسلامی به برکت انقلاب، دشمنی های کینه توزانه را کنار زده و همچنان رو به پیشرفت است.باید مراقب ترفندهای عجیب و غریب رسانه ها باشیم تا در این فضای غبارآلود و متشنج، دوست را از دشمن تشخیص دهیم.دشمن از کاه کوه ساخته و فریب کاری می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در بخشی دیگر از خطبه ها گفت: این روزها بازار ارز، طلا و خودرو وضعیت خوبی ندارد و در مسیر گرانی بی منطق افتاده اند. مردم هم از این وضع گلایه‌مندند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم نگاهی منصفانه داشته باشیم دولت یکسری اقدامات قابل تقدیر انجام داده اما برخی اقدامات این دولت نیازمند اصلاح است مانند ضعف در بازار سکه، ارز و خودرو و کندی حرکت در ساخت و ساز مسکن ملی.وقتی نگاه ما منصفانه باشد هم نقاط قوت را می بینیم و هم نقاط ضعف را.

امام جمعه شهرستان بستک در ادامه گفت: امروز متاسفانه ماشین اعدام در دربار سعودی با سرعت تمام به راه افتاده و در میان سکوت خبری جهانی و ناآگاهی بین المللی، در زندان های مخوف آل سعود در جریان است.با نگاه به لایه های زیرین این جریان، می توان فهمید که پیچیدگی های روزافزون قومی قبیله ای و ملاحضات قدرت درون خانوادگی با هم گره خورده و هر کس با خانواده آل سعود مخالف است سریعا سرکوب می شود و دستور اعدامش را صادر می کنند.

وی اظهار داشت: وقتی در جمهوری اسلامی کوچکترین اتفاقی بیفتد آن را بزرگ می کنند و به سرعت در سراسر دنیا رسانه ای می شود در حالیکه ریشه همین مشکلات و اغتشاشات و تحریم ها از پول های سنگین سعودی سرچشمه می گیرد ولی اعدام ها و سرکوب های خودشان در خفا انجام شده و هیچ رسانه ای آن را پوشش نمی دهد.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.