حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
تجمع نهم دی‌ماه در مسجد جامع ابوموسی برگزار شد
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
شناسه : 21240
بازدید 64
3
برکزاری تجمع یوم الله نهم دیماه در ابوموسی تجمع یوم الله نهم دیماه با حضور پرشور مردم درمسجد جامع ابوموسی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، یوم الله نهم دیماه به شکل تجمع در مسجد جامع امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد بار دیگر مردم بصیر و همیشه در صحنه شهرستان ابوموسی با ولایت عهد بستند و با سر دادن شعار مرگ بر فتنه گر، مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل از دشمنان انقلاب و نظامی مقدس اسلامی اعلام انزجار نمودند.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: حماسه نهم دی نشانگر پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و به‌ عنوان یک روز تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
وی افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخته و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای را شاد ساخت.
حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه 88 ، هویت انقلاب اسلامی را هدف قرار داد و در لباس حق، به جنگ با انقلاب اسلامی آمد. ولی با پشتوانه مردمی و خروش مردم در 9 دی مواجه شد و باطل السحر توطئه دشمن شد.
وی با اشاره به اتفاقات ناگواری که در غزه در حال رخ دادن است گفت: فتنه گران بزرگ همواره در حال توطئه برای اسلام و مسلمانان هستند و این روزها شاهد کشتار کودکان و زنان در فلسطین هستیم که سکوت در برابر این جنایت خیانت بزرگی است که البته بسیاری از سران و حکام عرب همین رویه را در پیش دارند.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: در جبهه حق و باطل شما یا در طرف حق قرار دارید یا در سمت باطل و فلسطین این روزها معیار خوبی برای شناخت حق از باطل است و جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل و اندی سال همواره یاور مظلوم بوده و علاوه بر اثبات این مدعا در سخن در عمل نیز آن را ثابت کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.