حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
برگزاری مراسم جشن قرآن در روستای دیوان شهرستان بندرلنگه
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
شناسه : 22401
بازدید 64
2
مراسم جشن قرآن ویژه قرآن‌آموزان با حضور رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه و عموم مردم در روستای دیوان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: مراسم جشن قرآنی برای قرآن آموزان روستای دیوان با حضور محمدحسین حسن بیگی بخشدار مرکزی، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، حجت الاسلام عابدین پور مسئول عقیدتی ارتش، مسئولین خانه‌های قرآنی، قرآن آموزان و عموم مردم روستای دیوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان این نکته گفت: قرآن کتاب و‌ زبان خداوند و‌ با ارزش‌ترین کتاب دنیا، که ما کتاب می‌خوانیم که از آن درس بگیریم. وی در ادامه گفت: نقش قران در پیشرفت انسان‌ها و‌اینکه قرآن باید در متن زندگی ما قرار بگیرد، و‌ درگیر ظواهر و فنون نشویم و از اصل آن غافل شویم، همه فنون خوب است به شرط اینکه باعث شود به مفاهیم قران و تدبر در قرآن برسیم.

حجت الاسلام خلیفاوی در پایان با اشاره به طرح‌قرآنی ماه رمضان که یک حرکت هم افزایی ملی ۳۰ فراز از قرآن کریم در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان با محوریت کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن شرح و‌ توضیح دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: دشمن به دنبال تضعیف و یا از بین بردن ایمان و امید مردم است. آنچه که این‌ نقشه را نقش بر آب می‌کند و مانع تاثیرگذاری آن بر افراد جامعه می‌شود. رویکرد نظام فکری قرآنی در جهادتبیین است. اگر مجاهدین عرصه تبیین، به موقع، رسالت خود را در تقویت و تحکیم باورهای اعتقادی مردم انجام دهند نقشه دشمنان نقش برآب می‌شود.

همچنین افزود: راهبرد دشمن، بمباران ذهنی مردم برای متزلزل کردن آنان از خط انقلاب است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.