حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برپایی سفره های کریمانه افطاری در بندر جاسک
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
شناسه : 9400
بازدید 116
14
در بندرجاسک برگزار شد: سفره های کریمانه افطاری ماه مبارک رمضان با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در بندر جاسک برپا می شود
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام محمد صحرانشین ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک ، شنبه 27 فروردین ماه جاری ضمن تشریح برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان دراین شهرستان، اظهار داشت: امسال برنامه های متعددی درماه مبارک رمضان و با حضور مومنین روزه داردر مساجد شهر و روستاها برگزار می شوده که برپایی سفر افطاری ساده و کریمانه از آن جمله است.

وی افزود:ماه مبارک رمضان امسال را درموقعیتی آغاز کردیم که شهرستان از نظر بیماری کرونا در وضعیت خوبی واقع شده و البته با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی و هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا ، توانستیم برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک در ادامه،عنوان داشت: سفره های افطاری به همت هیئات امناء وکانون های فرهنگی مساجد شهرستان ومساعدت  نمازگزاران و خیرین کماکان تا پایان ماه مبارک رمضان برپا و میزبان روزه داران خواهند بود.

وی همچنین از توزیع نان صلواتی،آرد،اقلام خوراکی ، گوشت و مرغ و برنج  و توزیع نان محلی با هدف حمایت از مشاغل خانگی و غذای گرم در محلات و روستاهای نیازمند سخن گفت و ابراز داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 350 کیسه آرد ،450 نان محلی و دهها بسته غذایی و گرم با مساعدت خیرین و با کمک نیروها و گروه های جهادی در سطح شهرستان توزیع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.