حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
انتخابات فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور است
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۹
شناسه : 22335
بازدید 37
3
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک، انتخابات را فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور دانست و گفت: امام راحل و رهبری با تعابیر مختلفی و محتوی واحد بر اهمیت مشارکت در انتخابات و فرد اصلح تاکید کرده‌اند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی جاسک، حجت‌الاسلام سیدمجتبی ثمره موسوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جاسک در گفتگو با روابط عمومی گفت: حضور در انتخابات امر خیلی مهمی است آن هم انتخاباتی که جلوه مشارکت برای حاکمیت اراده مردم و مظهر حضور آنها در عرصه سیاسی است.

وی افزود: انتخابات فرصتی است که اگر مردم نماینده‌ی را که انتخاب کرده راه و روش پسندیدند مجدد به او رای می‌دهند و در غیر این صورت فرصتی است که دیگری را انتخاب کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی جاسک با اشاره به اینکه انتخابات مسالمت آمیزترین شیوه برای انتقال قدرت است، خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی نشان داده شده مسئولیت‌ها در حال گردش است و هیچ کس برای همیشه دارای قدرت و اختیار نیست. در واقع انتخابات فرصتی برای تغییر، تحول و جهش در کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: امام راحل و رهبری با تعابیر مختلفی و محتوی واحد بر اهمیت مشارکت در انتخابات و فرد اصلح تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت هر دو وابسته به انتخابات است، گفت: همبستگی، انسجام، افزایش امنیت و اصلاح امور اصل حضور در انتخابات است، انتخابات نباید موجب اختلاف، تفرقه و تنازع در بین مردم باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.